Доставка:
- Нова Пошта (всі рослини), Укрпошта (рослини в стані спокою)
- Самовивіз
- Інші варіанти за домовленістю.
Доставка саджанців з прикритою кореневою системою (коріння упаковується у зволожену деревну стружку, що дозволяє добре переносити пересилку) розпочинається з другої половини вересня і відбувається протягом осені-весни, до середини травня (погодні умови можуть внести корективи).
Розсилка саджанців з закритою кореневою (в контейнерах з грунтом) здійснюється протягом весни, літа, осені.
Вартість доставки оплачується замовником згідно тарифів поштово-транспортних компаній.
Замовлення відправляються поштою один-сім разів на тиждень, в залежності від сезону.
Оплата:
Після того, як ви зробили замовлення на сайті, ми з вами зв’яжемося по вказаному вами телефону для уточнення замовлення (спосіб доставки і оплати, терміни відправки).
Самовивіз: оплата на місці
Доставка поштою:
-
При доставці поштою ми працюємо за попередньою оплатою, повною або частковим завдатком, на вибір покупця, адже рослини – це живий товар, і ми не можемо відправляти їх у подорож по країні без впевненості, що на них і справді чекають.
-
Оплата замовлення здійснюється після попереднього узгодження замовлення по телефону на картку Приватбанку.
-
Вартість доставки за цінами пошти-перевізника
- Мінімальна сума замовлення 300 грн.
- Якщо замовлені рослини мають різний період пробудження (весною) чи різний період закінчення вегетації (осінню), такі замовлення можуть висилатися двома частинами, з узгодженням із замовником.
Шановні садівники!
Розсадництво – заняття, що вимагає граничної уважності і відповідальності. Тому ми вирощуємо саджанці сім’єю, щоб унеможливити пересорт, пересихання та гарантувати якість посадкового матеріалу.
- Ми максимально виключаємо пересорт, всі саджанці підписані заздалегідь, щоб не було плутанини під час викопування саджанців або збірки замовлень;
- Ретельно стежимо за тим, щоб коріння завжди були у вологому середовищі, а живці не пересихали;
- Надаємо гарантію якості на саджанці, оскільки якість саджанців залежить від нас. Але не несемо ніякої відповідальності за приймання, ріст, цвітіння та транспортування куплених рослин, так як це пов’язано із зовнішніми факторами, котрі не залежать від нас.
- Рекомендуємо оглядати вміст посилки на момент отримання замовлення у відділенні пошти. Якщо працівник пошти вручив вам пом’яту, погнуту, поломану в результаті транспортування упаковку, такі питання вирішуються прямо у відділенні з працівниками пошти, не відходячи від каси, пишеться претензія, фіксується в документах і фото, оскільки транспотрна компанія перед відправкою застраховує всі посилки і несе відповідальність за якісну доставку.
- Якщо нема зовнішніх пошкоджень упаковки , але у вас виникли скарги до посадкового матеріалу (розмір, якість та кількість), повідомте нам про це письмово або в електронному вигляді з пред’явленням фото на момент отримання, і ми вирішимо обгрунтовані скарги на Вашу користь.
Відсилаючи замовлення, ми прагнемо, щоб Ви залишились задоволені нашими рослинами.
Дякуємо за Вашу довіру, замовлення та відгуки.
Гарного Вам урожаю!